Nowe okulary i zepsuty router, czyli moje życie na wesoło

15:05

Hej
Postanowiłam sobie, że jako są wakacje i mnóstwo czasu wolnego to czemu by nie pisać postów częściej.Niestety mój plan legł w gruzach tydzień temu, gdy zepsuł mi się router (na szczęście od wczoraj jest już wszystko ok) Zapewne jest to dla Was bardzo interesujące no ale nie o zepsutym routerze chciałam pisać :) Jak postanowiłam tak postaram się to spełnić i mam nadzieję, że z taką samą chęcią będziecie je nadal czytać, więc od dzisiejszego posta zamieniam plan w czyn i wyczekujcie niedługo następnego :)

Jestem pewna, że większość z Was (oprócz znajomych, którzy na 1000% to czytają) nie wie o tym, że od prawie 3 lat noszę okulary.Dzisiaj nadeszła ta chwila i mam nowe, piękne oprawki a'la kujonki.Więc od razu uprzedzam, że niedługo pojawi się 53684 zdjęć w nich i mam nadzieję, że równie ja jak i Wy przyzwyczaicie się do mojego nowego wyglądu :) Wydaje mi się, że to by było na tyle jeśli chodzi o ,,fascynujące informacje z mojego życia'', a teraz zapraszam na małą dawkę zdjęć:


                         Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
       Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + | Tumblr

      Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u

                                      GRUPA



You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...