New school & I'm moving to Zamosc | Tumblr

16:46


♥ ♥  Hej ♥ ♥ 
Mam nadzieję, że macie udaną wakacyjną pogodę.(U mnie niestety naprzemiennie słońce i deszcz) Za mną jedna sesja zdjęciowa z koleżanką, której efekt końcowy powinien pojawić się już niedługo, lecz zdjęć jest tak dużo, że nie wiem kiedy znajdę na nie czas :) Choć nigdzie nie wyjechałam na wakacje to uważam, że ich początek zaczął się dla mnie rewelacyjnie.Mianowicie dostałam się do wymarzonej szkoły na wymarzony profil.Od września jestem uczennicą technikum o profilu ,,fototechnik'' mieszkającą w Zamościu.Brzmi całkiem nieźle :) 

Od pewnego czasu posiadam Tumblr'a i dostaję coraz więcej wiadomości. że jest rewelacyjny i świetnie prowadzony, więc pomyślałam, że może i Wam się spodoba, więc macie tu link do niego:









                                                  Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + 

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u




You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...