Święta, postanowienia, jestem w gazecie + rozdanie

17:27


Hej :) Piszę tego posta nadrabiając zagraniczny Youtube (LaurDIY, Meredith, Zoella itp.). One mają w sobie tyle energii, że najchętniej oglądałabym je 24h/7 z nadzieją, że ta energia przejdzie na mnie hahah :) Nowy rok zbliża się WIELKIMI krokami a co tym idzie - podsumowanie i postanowienia.Jeśli chcecie w WIELKIM skrócie przeczytać co u mnie - zapraszam na nowy numer gazety Skafander (KLIK).Jeśli natomiast chcecie więcej szczegółów, najlepiej pisanych na bieżąco, zachęcam do zaobserwowania bloga :) Jeśli chodzi o moje najbliższe plany to zamierzam na poważnie zabrać się na postanowienia noworoczne i je po prostu realizować, a nie jak to zazwyczaj bywa, motywacja zakończy się na pierwszym tygodniu nowego roku.Styczeń - będzie się działo.Mój pierwszy wolontariat jeśli chodzi o Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i warsztaty fotograficzne w Warszawie.Planów na pewno będzie dużo więcej, ale to dwa najpewniejsze wydarzenia :)

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć wszystkiego co najlepsze, abyście spełniali marzenia, rozwijali się, piszącym blogi - aby nie zabrakło Wam motywacji :)


Z okazji Świąt mam dla Was konkurs, w którym do wygrania będzie wybrana przez Was książka + mała niespodzianka.Zasady są bardzo proste:

ZASADY:
1. Bądź publicznym obserwatorem mojego bloga http://justynaksiazek.blogspot.com/
2. Dodaj baner konkursowy na swojego bloga lub wspomnij w poście o konkursie
3. Zaobserwuj mnie na Instagramie http://instagram.com/justynaksiazek_blogger 
4. Dodaj mnie na Snapchacie justyna.ksiazek (+1 punkt)

SZABLON:
1.Obserwuję bloga jako:
2.Baner/wzmianka + link do bloga
3.Obserwuję na instagramie jako:
4.Snapchat tak/nie
5.Wybieram książkę:


KSIĄŻKI:
1. Arthur Conan Doyle ,,Studium w Szkarłacie''
2. Richard Castle ..Fala Upału''
3. Agatha Christie ,,Morderstwo w Orient Expressie''


INFORMACJE DODATKOWE:
Wszystko będzie dokładnie sprawdzane.
Konkurs odbędzie się, gdy weźmie w nim udział min. 20 osób.
Nagroda wysłana będzie tylko na terenie Polski.
Termin konkursu: 24.12.2016-31.01.2017







You Might Also Like

20 komentarze

  1. Świetne zdjęcie to z sercem :D życzę powodzenia w konkursie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mogłabym zamienić telewizje na yt. Gratulacje kochana!
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lizaki laski ?? uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia,super jakość.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo klimatyczne!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2016/12/keep-going.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, wszystko starannie dopracowane, to lubię :)
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia! Masz niesamowity talent kochana! <3

    www.sanstyle.co

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję bloga jako: Podróże Włóczykijów (turystyczny przewodnik)
    2.Baner/wzmianka + link do bloga - w pasku bocznym https://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/
    3.Obserwuję na instagramie jako: turystycznyprzewodnik i zapraszam do nas :)
    4.Snapchat tak/nie - niestety nie posiadam...
    5.Wybieram książkę: 3. Agatha Christie ,,Morderstwo w Orient Expressie'' - bo jakimś cudem wciąż jej jeszcze nie czytałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie robię postanowień noworocznych bo staram się każdego dnia robić coś lepszego i w miarę możliwości walczyć z wadami :)
    Ps. przepiekne zdjęcia!
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko robię postanowienia, jednak w tym roku zrobiłam wyjątek i spisałam krótką listę!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/pretty-things.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na konkurs, sama jestem książkoholikiem ! :) Moją uwagę przykuły te przecudne zdjęcia niesamowitej jakości. Miałaś na nie super pomysł, są idealnym dopełnieniem pięknej całości.
    Zostaję na dłużej, http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne fotki :) Przyjemne wpisy, fajnie tu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie ze zabierasz sie za postanowienia noworoczne :)
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/postanowienia-noworoczne.html to może Ci pomoc :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie więcej czasu poświęcam yt niż telewizji :)
    Świetne zdjęcia.
    + Obserwuję.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnej jakości zdjęcia!
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję bloga jako: Misia Pysia
    2.Baner/wzmianka + link do bloga: https://eclipse-de-la-luna.blogspot.com/ (w pasku bocznym)
    3.Obserwuję na instagramie jako: luzikarbuzikz
    4.Snapchat: tak (pysiamisiia)
    5.Wybieram książkę: Richard Castle "Fala Upału''

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...