Jestem na stronie głównej MaxModels.pl

21:15


Pogoda za oknem sprawia, że z wielką chęcią wyszłabym na dłuugi spacer z aparatem.Niestety kończenie lekcji o 16 bardzo mi to utrudnia.Niedługo pojawi się jedna większa zmiana jeśli chodzi o zdjęcia oraz mniejsze, które już czekają na publikację :)  Zdałam sobie sprawę, że zdjęć przybywa mi w przerażającym tempie a czasu na nowy post brak.Cały czas próbuję być bardziej zorganizowana, aby ze wszystkim zdążyć w ciągu dnia, więc krok po kroku z pomocą plannera próbuję plany zamieniać w czyny.Na pewno w przyszłości uda mi się zorganizować czas na więcej nowych postów.  Dzisiaj chciałam dodać zdjęcia z września (tak, w końcu doczekały się opublikowania :)) Fotografie wykonała Olga Szewczuk (MaxModels) (Instagram) (Facebook), którą znalazłam właśnie na MaxModels i która poszukiwała modelki na terenie Zamościa.Pomyślałam, że kiedyś musi być ten pierwszy raz, kiedy za obiektywem stanie osoba wcześniej mi nieznana.Postanowiłam napisać i niedługo później byłyśmy umówione.Pomiędzy nami nie było wielkiej różnicy wieku, więc bez problemu nawiązałyśmy wspólny temat i dlatego też nie było sztywno :) Zdjęcia zostały wykonane aparatem cyfrowym jak i analogowym.Nie przedłużając zapraszam do zerknięcia na poniższe zdjęcia jak i do portfolio Olgi.


Zobacz także: Miss Skafandra 2016


Zobacz także: Just Gray




You Might Also Like

23 komentarze

  1. Bardzo ładna sesja ;) Gratuluję publikacja na MM!
    uwielbiam konie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia i piękna modelka! :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są wspaniałe, wspaniała modelka! Bardzo fajny klimat i jeszcze ta czaszka :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sesja, a ta czaszka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie korzystałam z maxmodels, chyba wrócę do tego! I powiem szczerze, że nie odważyłam się jeszcze nigdy skorzystać z oferty fotografa, którego nie znałam wcześniej, tak że podziwiam :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia wyszły naprawdę przepiękne :D Super,że zrobiłaś taki krok bo efekty są mega :D czasem warto podjąć się zdjęć z kimś innym niż zawsze :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mi się chyba podoba to czarno-białe zdjęcie z czaszką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne fotografie <3 Zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś korzystałam z tego portalu, ale jakoś nigdy nic tam nie działo się konkretnego co by mnie tam utrzymało. Tak czy inaczej gratuluję, a przyznam rację, że zdjęcia są śliczne. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza twarz! Gratuluję :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się dlaczego to właśnie Ty jesteś na głównej stronie. Nie mogło być inaczej! Fantastyczne zdjęcia i przede wszystkim piękna Ty! Sam pomysł na wykonanie bardzo mi się podoba. Zdjęcia są nietypowe, urocze i maja w sobie magię :) Koniecznie musisz częściej dodawać zdjęcia z innych sesji! Jestem pod wielkim wrażeniem :*
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, zazdroszczę 😍 Chciałabym wziąć udział w takiej sesji 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku jakie piękne zdjęcia, śliczne masz włosy :)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne, ale ta czacha do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna sukienka... i przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne zdjęcia, takie magiczne :o
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Klimatyczne, miejscami mroczne. Super. Gratuluję głównej na MM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz rewelacyjnie w tej odsłonie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia . Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia . Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...