Modern Flowers Patterns | Rosegal

17:05


Hej, przychodzę dzisiaj (nareszcie) z nowym postem i nową stylizacją. Zawsze staram się wykorzystywać dobrą pogodę by zrobić zdjęcia w plenerze i tym samym odkrywam niepozornie wyglądające miejsca na ciekawe tła. Tak było i tym razem. Stylizacja typowo codzienna, choć nie każdy może czuć się dobrze w bluzce z wielkimi rękawami z naszytymi wielkimi kwiatami i wielką kokardą wiązaną z tyłu. Pasuje ona świetnie do czarnych jeansów z wysokim stanem, choć tym razem postawiłam na jeansy z podobnym motywem kwiatowym. Wykonana jest z bardzo dobrego materiału, trzeba tylko częściej używać żelazka ;) Jeśli chodzi o kolczyki to poszukiwałam ich od dawna. Bardzo często pojawiały się w stylizacjach na Instagramie, więc postanowiłam zaryzykować i sprawdzić jak sprawdzą się u mnie. Ta jedna para utwierdziła mnie w przekonaniu, że potrzebuję ich więcej w różnej gamie kolorów. Na poniższych zdjęciach zobaczycie również inną parę kolczyków, która pojawi się w stylizacji już niebawem. Wisienką na torcie jest paleta cieni. Przestałam już liczyć ile ich jest w mojej kolekcji, ale palety z Rosegal są tak świetnie napigmentowane, że postanowiłam mieć ją u siebie. Jeśli tylko zrobię z nią makijaż zdjęcia na pewno pojawią się na blogu lub Instagramie.




  Bluzka - KLIK

Kolczyki - KLIK

Paleta cieni - KLIK



            KLIK                                     KLIK                                     KLIK                                  KLIK



                  KLIK                                  KLIK                                     KLIK                                KLIK


               KLIK                          KLIK                       KLIK                          KLIK                     KLIK






Zobacz również: ON THE BEACH IN SEPTEMBER


Zobacz również: ROYAL WHITE






You Might Also Like

11 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia. Bluzka bardzo Ci pasuje, a paleta prezentuje się naprawdę pięknie. :)

    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam do mnie, zaszło sporo zmian. :)
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka i spodnie cudownie pasują do twoje urody i tego makijażu . Włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rzeczy
    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne usta! Śliczny ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest niesamowita, zachwycam się nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, paletki na z Rosegal są świetne i tez mam ich spora kolekcję
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Bluzka jest naprawdę super, zdecydowanie coś co ja sama lubię ♥

    malaaagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluza i spodnie z takim samym motywem. Podoba mi się taki zestaw. Kolczyki które proponujesz idę zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i urocza stylizacja :) podkreśliła twoją urodę :)

    Fajnie dobrałaś koczyki do koszul - zainspirowałaś mnie do zrobienia długich wiszących kolczyków. :)

    Pozdrawiam Noemi z Memory in Resin

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...