Beauty of fall | Autumn OOTD

17:06



Wydaje mi się, że to pierwsza stylizacja na blogu, która na pierwszy rzut oka jest niecodzienna. Przynajmniej dla mnie. I powiem jedno - bardzo mi się spodobała. Nie tylko ze względu na ciekawy krój, materiał czy wzór, ale przede wszystkim dlatego, że jest niesamowicie wygodna. Na dodatek wyjątkowo ciepła bo zdjęcia robiłam w dosyć chłodny, październikowy poranek. Bluzka o wieelkich rękawach to część stylizacji, w której będę chyba chodziła najczęściej w przyszły wakacyjny sezon. Jeśli chodzi o spodnie to zachwycił mnie ich materiał. Jest bardzo miękki i przyjemny w dotyku. Czego nie zobaczycie na zdjęciach to dwóch szerokich szelek, które na pewno będą pasowały do białej, dopasowanej bluzki z długim rękawem. Beret z daszkiem inaczej nazywany "bosmanką" to najgorętszy dodatek na sezon jesień - zima 2017/18. Ja postawiłam na kolor, który wpasuje się w większość stylizacji i jak na razie jestem nią zachwycona. Całość dopełniają kolczyki "koła" w kolorze złota i pomadka z Golden Rose nr 24.


Bluzka - KLIK

Kolczyki - KLIK

Spodnie - KLIK

Czapka - KLIK


                     KLIK                                KLIK                                KLIK                                KLIK



                      KLIK                                KLIK                                KLIK                               KLIK



                      KLIK                                  KLIK                                KLIK                             KLIK



                    KLIK                                   KLIK                                 KLIK                           KLIK



Będę wdzięczna jeśli poklikacie w linki ;)






Zobacz również: I AM SHERLOCKED




Zobacz również: TOP 5 FILMÓW: JOHNNY DEPP


You Might Also Like

11 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...