Poczuj magię świąt z Kik!

09:37


Nie wspominałam jeszcze na blogu o konkursie dla blogerów, w którym wygrałam w październikowej edycji. W nowym roku pojawi się post ze zdjęciami, artykułami i linkami, więc mam nadzieję, że Was zaciekawi ;) Dzisiaj natomiast przychodzę ze świątecznym zestawieniem asortymentu marki Kik. Znalazłam nowe tło do zdjęć, dorzuciłam kilka moich dodatków oraz kilka dodatków ze świątecznej kolekcji Kik i powstały zdjęcia typu "flat lay", które planowałam od dawna. Od bardzo długiego czasu przeglądałam wiele fotografii ukazujących przedmioty z lotu ptaka, lecz położenie przypadkowych rzeczy na stole, podłodze czy też tle, niestety w praktyce nie jest takie proste - nic nie jest przypadkowe, czyli wszystko musi do siebie pasować ;) Najczęściej robiąc takie zdjęcia pokazywałam jeden przedmiot - ewentualnie kilka lub kilkanaście kompletnie do siebie niepasujących. Tym razem miałam szerokie możliwości poprzez wielką ilość dodatków i co najważniejsze były one w jednym klimacie. Mój ciepły sweterek również znalazł zastosowanie i w połączeniu ze światełkami oraz kontrastującymi, czerwonymi świeczkami można poczuć magię świąt. Biel i szarość, akcenty czerwieni czy też motywy renifera - to wszystko kojarzy mi się z klimatem świąt i mam nadzieję, że poprzez moje zdjęcia też go poczujecie ;)   

Na stronie konkurs.blog.kik.pl/ możecie jeszcze wziąć udział w grudniowej edycji konkursu dla blogerów i wygrać nagrodę, która pomoże Wam np. rozwijać pasję - tak jak było w moim przypadku ;) Wystarczy, że przedstawicie swoją wizję tematu miesiąca za pomocą tekstu i max. 4 zdjęć. To wszystko! Zatem do dzieła, trzymam kciuki! ♥


Social media:








Przeczytaj również: AFTER ALL THIS TIME? - ALWAYS...


Przeczytaj również: I AM SHERLOCKED


Przeczytaj również: DREAMS COME TRUE...NEW ADVENTURE




Przeczytaj również: BEAUTIFUL PHOTOS AT SUNSET


You Might Also Like

9 komentarze

  1. Rzadko chodzę do Kiku, ale zawsze jest tam coś ciekawego. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim mieście nie ma Kiku.. :/ ale te dekoracje są urocze :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takiego reniferka, tylko że złotego!
    Lampki są świetne ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne zdjęcia ! Tło super :) Od czasu do czasu lubię wejść do Kik, tym bardziej , że mam obok pracy ! Zawsze można dostać tam fajne gadżety !:) Twoje świąteczne są genialne :)
    Wesołych Świąt ! :)
    zapraszam na najnowszy post :) Migliorevita.blogspot.com/2017/12/santas-stuck-help.html

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie ma kika blisko siebie a szkoda :(

    Wracam na bloga, serdecznie zapraszam. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    http://by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia tego typu, super wyszły :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...