Los Angeles 84

11:37

Hej.Jak Wam mija 1 czerwiec? Ja spędzam go w domu w cudownym nastroju.Pyszne śniadanie zrobione przez moją mamę, czyli naleśniki i ulubiony serial, który niestety już kończę nadrabiać oraz piękna pogoda za oknem.W końcu widać, że zbliżają się wakacje.W tym tygodniu tylko 2 z 5 dni do szkoły, w niedzielę koncert Grzegorza Hyżego, w następnym tygodniu wycieczka klasowa na paintball i kajaki + jeszcze w następnym kierunek Lublin na pokazy z chemii.Nie mogłam wymarzyć sobie lepszego zakończenia roku i podsumowania 10 lat w tym samym budynku szkoły.



Wczoraj czytałam ,,nieautoryzowaną biografię gwiazd serii Igrzyska Śmierci'' i natknęłam się na piękny i mądry cytat Josha Hutchersona dotyczącego hejterów i prześladowców szkolnych:,,Myślę, że najlepsze, co można w takiej sytuacji zrobić, to nie rezygnować z siebie i uświadomić sobie, że tak naprawdę to osoba prześladująca zasługuje na współczucie z powodu swojej niewiedzy.Dręczyciele są po prostu ignorantami.''




                                                     Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u


You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...