Paintball|New design|Mix photos

17:00


Hej ♥ Witam Was po niemałej przerwie.Była ona spowodowana ostatnimi poprawkami w szkole, które na szczęście mam już za sobą i w spokoju mogę czekać na otrzymanie świadectwa.Natomiast drugim powodem była zmiana wyglądu bloga i mam nadzieję, że zostanie już na dłużej :) Zawsze chciałam mieć biały wygląd i w końcu nadeszła ta chwila, w której w końcu umiem to zrobić :) Wtorek spędziłam na spływie kajakowym i paintballu, po którym mam kilka siniaków, ale to nie zmienia faktu, że było fantastycznie.Minusem niestety jest to, że mimo zabrania aparatu nie zrobiłam żadnych zdjęć.Co jakiś czas zbiera mi się kilkanaście zdjęć, które są pojedyncze i nie pasują mi do żadnego postu, więc postanowiłam dodać dzisiaj mały mix.



                                                     Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u

You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...