Recenzja:,,Książka pod tytułem''

14:44

,,Minionek i Tajemnicza Wyspa''



Hej.Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją książki ,,Książka pod tytułem''.Gdy pewnego poranka odczytałam maila z propozycją zostania recenzentką bardzo się ucieszyłam, ponieważ słyszałam same dobre rzeczy na jej temat.Z niecierpliwością czekałam na listonosza, który niedługo potem wręczył mi zapakowaną paczuszkę.W środku znajdowały się obydwie części ,,Książki pod tytułem''.Już tego samego dnia zabrałam się za polecenia.Wkręciłam w to również mojego młodszego brata.Książka pochłonęła mnie na dobrych kilka godzin i mogę przyznać z ręką na sercu, że jest rewelacyjna.Wszystkie zadania są świetnie skonstruowane i jeśli chcecie zabić nudę to jest to idealna książka dla Was.Możecie ją również podarować jako prezent na urodziny, dzień dziecka czy nawet dać bez okazji.Jestem przekonana, że osoba, której ją wręczycie będzie pozytywnie zaskoczona, a wy nie będziecie musieli bać się że nie trafiliście w gust :) Powyżej macie tytuł, który nadałam mojej ,,Książce..''


Trochę słów od autora Roberta Trojanowskiego:
,,To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania).Sam nadajesz jej tytuł.Sam jesteś bohaterem tej książki.Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą.A może kreatorem?A może wolisz być wirusem komputerowym?Proszę bardzo...To Twoja książka!Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz.Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran twojego smartfona.Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań.Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jutuba i tłita! (...)''



                                                   Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + 

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u


You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...