Village ----> town, new school

12:50


Hello guys! What's up? (zdecydowanie za dużo zagranicznego Youtube no ale nie ważne :)) Tego posta piszę już z Zamościa.Właśnie wróciłam z rozpoczęcia roku szkolnego i jak wrażenia? Na pierwszy rzut oka jest całkiem przyjemnie.Nowe osoby, z którymi zdążyłam już wymienić się numerami telefonów.Także osoby, które znajdą się w każdej szkole i w każdej klasie, czyli śmiejące się z byle czego, hejtujące i ogólnie niezbyt miłe.Nowy budynek szkoły, który wydaje się być w miarę nowoczesny i w którym się nie zgubię :) Jutro mam dopiero na 10:40, więc mam czas aby mentalnie się przygotować na spędzenie 6 lekcji w otoczeniu tych wszystkich osób.Jeśli jeszcze nie wiecie to jestem na profilu o nazwie fototechnik, więc na pewno nie zabraknie zdjęć na blogu :) A jak u Was minął pierwszy dzień? 


                                                    Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + Tumblr

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u





You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...