I will scout | I'm in the class council | Mrs. Gosling

16:53

Hej :) Jak mija Wam drugi tydzień września? Ja na razie na nudę nie narzekam.W pierwszym tygodniu wybieraliśmy samorząd klasowy i wyniki głosowania zadecydowały iż zostałam skarbnikiem.Nie spodziewałam się, że po kilku dniach już będę miała taką dobrą reputację, ponieważ jestem dość nieśmiałą osobą jeśli chodzi o zawieranie nowych znajomości, a tu proszę nawet nie sądziłam, że tak łatwo przyjdzie mi się zapoznać z 24 osobami :) Pierwszy tydzień omówiony czas przejść do tego, który właśnie się kończy.Od gimnazjum marzyłam o zostaniu harcerką i oto kilka dni temu nadeszła ta chwila, kiedy mogłam nią zostać.Nie wahałam się ani chwili i zapisałam do ZHP, czyli Związku Harcerstwa Polskiego.Nie mogę się już doczekać pierwszego spotkania i poznania nowych osób, z którymi będę spędzać czas na obozach i wycieczkach.Jeśli tak jak ja jesteście w nowej szkole pochwalcie się jak minęły Wam te dwa tygodnie :)


                                                          Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + Tumblr

                    

You Might Also Like

1 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...