Mój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat w co się ubrać

20:05


Od kilku miesięcy mój styl ubierania zmienia się diametralnie.Niestety nie do końca wiedziałam co z czym łączyć, jakie kroje i fasony ubrań pasują do mojej figury.Z pomocą przyszła mi książka-poradnik ,,ABC mojego stylu - moje modowe życie''.W środku możemy znaleźć wiele porad i ciekawostek dotyczących mody.Jest to również książka, którą sami uzupełniamy m.in. projektujemy kwieciste wzory, robimy zdjęcia z dzióbkiem czy rysujemy siebie w różnych miejscach książki.Dla mnie jest to niemałe wyzwanie, ponieważ moje zdolności do szkicowania czy rysowania leżą w gruzach haha:).No ale się nie poddaję i z każdym rysunkiem coraz lepiej mi idzie.W środku możemy znaleźć porady na temat chyba wszystkich elementów ałtfitu i myślę, że gdy wpadnie Wam w ręce ten oto poradnik z pewnością pogłębicie wiedzę na temat idealnego dopasowywania ubrań i dodatków.



Może teraz kilka słów od autora:
,,Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem - to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać.To twoja osobista, modowa dobra wróżka.Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką czy w przyszłości chcesz zostać modelką, ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu''.


#MAPMYSTYLE


                                                        Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + Tumblr

You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...