Soon back to school | My adventure with a series of Harry Potter books

11:11



Hej :) Na zagranicznym youtube coraz więcej pojawia się już filmików z serii Back to School.Ja swoje zakupy szkole zrobiłam już dawno, więc dzisiaj zaczynam robić zdjęcia i w następnym poście pojawi się pierwsza notka z tej serii.W tamtym roku był to tylko haul, a w tym będzie ich kilka np. DIY, ale na razie nic więcej nie zdradzam :) 

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡  ♡ ♡ ♡ ♡  ♡ ♡ ♡ ♡ ♡  ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ 

Jedną z wielu rzeczy jakie uwielbiam w wakacje jest spędzanie piątkowego wieczora przy filmach z serii ,,Harry Potter''(podziękowania dla TVN-u).Jest to jeden z filmów, które mogłabym zawsze oglądać, a nigdy mi się nie znudzą.Tak właśnie oglądając tysięczny raz jedną z części tej niezwykłej historii o czarodziejach przypomniałam sobie o siedmiu tomach książek napisanych przez J.K. Rowling.Od jakiegoś czasu planowałam ich przeczytanie i w końcu znalazłam czas.W zaskakująco krótkim czasie przeczytałam 3 tomy i zastanawiam się co zrobię ze swoim życiem gdy przeczytam wszystkie :) (Zgaduję, że pewnie wiele osób też tak ma :)).


                                                    Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + Tumblr

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u



You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...