Back to School: Haul

16:27


Hello loves ♥
Pewnie niewiele osób chce już słyszeć o szkole, ale postanowiłam już dzisiaj (tak jak obiecałam) napisać haul dotyczący przyborów szkolnych i tej całej reszty :) Chyba najbardziej jestem zadowolona z plecaka, którego poszukiwałam od bardzo dawna.Jest to plecak typu ,,vintage'', który zapewne jest wszystkim znany.Na pierwszy rzut oka jest dobrze wykonany i mam nadzieję, że posłuży mi jak najdłużej.Pozostałe rzeczy są już mniej ciekawe, oprócz oczywiście teczki z minionkiem, którą postanowiłam, że muszę kupić gdy tylko ją zobaczyłam.Postów z serii Back to School będzie jeszcze kilka i mam nadzieję, że Was zaciekawią.

A czy Ty też masz ulubioną rzecz do szkoły? Napisz mi w komentarzu :)


                                                       Kontakt i współpraca: ksiazek1999@onet.pl
                                  Instagram | Ask.fm | Bloglovin' | zBLOGowani | Twitter | Google + Tumblr

                       Jeśli jesteś blogerem/blogerką z woj. lubelskiego dołącz do grupy na Facebook'u

You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...