Many plans - I like it

20:08


Hej :) Wracam po przerwie, która miała być dużo krótsza, ale miałam sporo planów, które na szczęście udało mi się wykonać, więc na spokojnie mogę teraz pisać.Sprawy szkolne są na 99% skończone i po przeanalizowaniu jest lepiej niż rok temu, więc mogę je już odhaczyć. Poprzedni weekend spędziłam na Szturmie Twierdzy Zamość i nie mogę się już doczekać kiedy zdjęcia pojawią się na blogu.Jest ich naprawdę sporo, ale myślę, że będą satysfakcjonujące, tym bardziej, że podczas niego przydarzyła mi się niecodzienna sytuacja, ale więcej napiszę już w poście o Szturmie.Wydarzenie, na które czekałam ponad 2 lata - Piraci z Karaibów ♥ W takich sytuacjach można zdać sobie sprawę jak czas szybko leci.Piąta część o piratach z genialnym Johnnym Deppem była dla mnie równie świetna jak pozostałe, choć nie ukrywam - moimi ulubionymi będą zawsze dwie pierwsze.Muzyka filmowa, obsada (świetna postać Salazara) i efekty specjalne tworzą według mnie świetny materiał na film.Niestety, gdy mogłabym cofnąć czas, zdecydowałabym się na wersję z napisami.Brakowało mi po prostu głosu Johnny'ego.Ostatnio również oglądałam "Crimson Peak" oraz "La La Land" Tom Hiddleston - Ryan Gosling - dwa (przystojne) powody, dla których warto obejrzeć :) Przede mną tydzień, w którym wypełnioną mam prawie każdą godzinę. Wiele wydarzeń, na które wybieram się z aparatem i Snapchatem (justyna.ksiazek), więc wszystko będzie udokumentowane.Zapraszam również na MyStory na Instagramie.


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Też wyczekiwałam premiery piraci z karaibów! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia cudowne !!
    Twoje włosy mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie przepiękne zdjęcia :)
    Zazdroszczę tak długich i zdrowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przepiękne włosy, naprawdę zazdroszcze :)
    Zdjęcia również piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez urazy ale wyglądasz na więcej niż 17 lat. Bardzo dojrzale, zdjęcie przenikliwe. Chętnie zajrzę tu ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam na Wonder Women to podobno hit. Piękna czarna stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zdjęcia Kochana. Nie mogę oderwać od nich wzroku. Bardzo dojrzale na nich wyglądasz ♥♥ Świetny post :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia <3 tez lubie piratow z karaibow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez ogladalam najnowsza czesc w kinie i bardzo mi sie podobala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy.<3. świetna sesja .;) Piraci z Karaibów mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz takie śliczne włosy! <3 <3 A zdjęcia są idealne!!!
    Ja niestety nie lubię tego typu filmów dlatego nie oglądałam Piratów ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ogladam filmow fantastyki.
    Twoje włosy sa przepiekne i sliczne zdjecja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wyczekiwałam "Piratów..." :D
    Piękny makijaż oczu - pasuje Ci :)
    P.S. Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne jest to zdjęcie czarno-białe z rozwianymi przez wiatr włosami! Mistrzostwo! ;)
    Pozdrawiam TinaHa

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...