CARNIVIA.ROZGRZESZENIE = JONATHAN HOLT

14:53


Opis:
Na plażę weneckiej wyspy Lido morze wyrzuca okaleczone zwłoki mężczyzny z tajemniczymi znakami na ciele i w zagadkowej masce na twarzy.Przełożeni kapitan Kat Tapo nareszcie pozwalają jej samodzielnie prowadzić dochodzenie w sprawie morderstwa, ale kiedy okazuje się, że w symbolice masońskiej akurat ta maska oznacza zdrajcę, kobieta zaczyna podejrzewać, iż jej pierwsze samodzielne śledztwo może być także ostatnim.Sytuację jeszcze bardziej komplikuje fakt, że zamordowany był współwłaścicielem katolickiego banku zaangażowanego w negocjacje z jednym z najbogatszych ludzi we Włoszech.W tym samym czasie hakerzy atakują wirtualny świat stworzony przez Daniele Barbo na carnivia.com; ich działania zagrażają nie tylko funkcjonowaniu państwa, lecz także mogą ujawnić tajemnice przeszłości, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego.


,,Carnivia.Rozgrzeszenie'' to bardzo dobry thriller.Choć nie czytałam poprzednich części to przyznam, że bardzo dobrze mi się ją czytało.Jest bardzo wciągająca z wątkami tajemniczości, kryminału.Jonathan Holt odznacza się wielką pomysłowością w tworzeniu tak świetnych książek.Ciekawe śledztwa, zwroty akcji, intryga  - to cechy idealnego thrillera.Koniecznie muszę przeczytać poprzednie części i Wam również to proponuję :)

,,Fascynujący thriller... Pod każdym względem doskonała książka'' - Literary Review

,,Thriller z najwyższej półki'' - Saga Magazine

,,Robi wrażenie.Wenecja to doskonałe tło dla tej wciągającej książki.'' - Daily Mail

,,Niesamowite, niesamowite, niesamowite! Powiedzieć, że od tej powieści trudno się oderwać, to nic nie powiedzieć!'' - Lovereading

,,Najlepsza, jak do tej pory, książka Jonathana Holta.Pozornie niepowiązane elementy łączą się w fascynującą całość a nietuzinkowi bohaterowie przykuwają uwagę czytelnika.'' - Good Good Guide



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Książka wydaję się interesująca.Pozdrawiam.
    http://okay-ihaveabook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisałam na listę książek do przeczytania :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :wilbepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie sie zapowiada, może w wolnej chwili sięgnę po tę książkę

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawiło mnie czemu ten mężczyzna jest w masce. Wydaję mi się, że książka cała jest bardzo tajemnicza.

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaję się być mega ciekawa <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale bardzo mnie zaciekawiła. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej książki, ale jak będę miała okazję to chętnie przeczytam :)
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...