Fototechnik

18:10



Hej :) Dostaję coraz więcej wiadomości w komentarzach oraz mailach abym opowiedziała o profilu, na którym jestem, gdyż kończą gimnazjum i myślą o wybraniu właśnie jego.Postanowiłam więc  go napisać.Może zacznijmy od początku.Jeśli chodzi o wybór liceum czy technikum nie wahałam się długo.Wolałam pójść do technikum i mieć już zawód po skończeniu szkoły.Wybór profilu nie był trudny.W sumie mogę powiedzieć, że to dzięki blogowi polubiłam fotografię i robiąc zdjęcia ponad 2 lata postanowiłam połączyć pasję z przyszłością.Wybrałam jak już wiadomo profil o nazwie fototechnik w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Zamościu.Z tego co pamiętam trzeba było mieć poniżej 40 punktów, aby się dostać (w każdej szkole jest inaczej).Z tym nie miałam najmniejszego problemu, gdyż miałam ponad 120 pkt.Sprawdzając listę osób, z którymi miałam być w klasie nie przypuszczałam, że będziemy połączeni z grafikami.Teraz mogę stwierdzić, że to był świetny pomysł :)).Wspomnę jeszcze, że przedmiotem rozszerzonym jest chemia oraz j.angielski (w każdej szkole może być inaczej).

Pewnie jesteście ciekawi co z lekcjami i jak one przebiegają,
Mamy 3 przedmioty: procesy,urządzenia oraz techniki.Pierwsze dwa wymienione to zajęcia teoretyczne, natomiast techniki są zajęciami praktycznymi.

Zajęcia teoretyczne:
Uczymy się na nich wszystkiego co związane z aparatami np. podział aparatów, formaty zapisu plików, tryby w aparacie, rodzaje światła itp.

Zajęcia praktyczne:
Odbywają się w profesjonalnym studiu, w którym z użyciem różnych teł i lamp robimy sesję zdjęciowe naszej wizji i pomysłu.Czasami mamy niestety problem ze zmyciem farby z twarzy :).Na początku roku gdy było ciepło chodziliśmy na zdjęcia plenerowe.Na tych lekcjach nie tylko robimy zdjęcia, ale również normalnie się uczymy, piszemy kartkówki oraz mamy prace domowe w postaci zdjęć (czasami na ocenę).To w skrócie byłoby na tyle :) Jeśli chcielibyście jeszcze o coś konkretnie zapytać to zapraszam na Aska.


W poniedziałek, czyli 21 marca w Ekonomiku oraz na OSIRze jest dzień otwarty, więc jeśli jesteście z okolic Zamościa to serdecznie zapraszam :) (na stronie szkoły podane są wszystkie niezbędne informacje)



You Might Also Like

0 komentarze

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...