Black and white photos | great weather

16:36






♥ ♥ ♥ Hej ♥ ♥ ♥
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest wręcz idealna.Z dnia na dzień jest coraz cieplej i dzisiaj przy temperaturze 30° od rana jestem poza domem.Należę do tych osób, które nie lubią zimy i zdecydowanie wolę spędzać czas na świeżym powietrzu bez obecności śniegu.Wczoraj powróciłam do robienia zdjęć w moim dawnym miejscu, czyli ściany z białym kartonem A1 i powiem szczerze, brakowało mi tego.Robiłabym je całą zimę, niestety nie mam dobrego oświetlenia, a gdy wracałam ze szkoły było na tyle ciemno, że aparat nie ,,łapał'' ostrości.Mam kilka pomysłów na zdjęcia w plenerze, więc przy takiej pogodzie z pewnością je zrealizuję.




                         W razie pytań kierujcie się na Ask'a lub piszcie na e-mail: ksiazek1999@onet.pl
                              Instagram | Ask.fm | Facebook prywatny | Bloglovin' | zBLOGowani


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Naprawdę fajnie wyszły te zdjęcia:)
    Też wolę, gdy na dworze jest ładna pogoda, uwielbiam słońce i cieplutkie dni:)

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...