#TAG #PYTANIA

17:10

Hej kochani !
Przychodzę do was z kolejnym tagiem.Pod poprzednim postem w komentarzach pisaliście pytania do mnie,więc teraz odpowiem na nie.

1.Jak wyobrażasz sobie idealne święta?
Chciałabym spędzić je razem z całą rodziną oraz ukochanym chłopakiem.(którego jeszcze nie mam)

2.Czy zazdrościsz czegoś innym blogerkom?
Hmmm...na pewno wielu obserwatorów i dużej ilości komentarzy.

3.Od kiedy prowadzisz bloga?
Bloga założyłam na wakacjach w tym roku.Dużo razy pisałam i usuwałam posty, lecz po jakimś czasie postanowiłam sobie, że zacznę go oficjalnie.I tak jest

4.Czy pisanie postów sprawia ci przyjemność?
Ogromną przyjemność.To, że komentujecie i po prostu jesteście.Bardzo wam dziękuję

5.Jeden blog, który najbardziej lubisz?
Jest wiele blogów, na które wpadam, lecz ulubionym jest chyba blog Lucy.

6.Czy jesteś szczęśliwa, że masz bloga?
Jestem ogromnie szczęśliwa i nawet nie wiem jak to wyrazić pisemnie.

7.Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato.Za czas wolny od nauki i za to, że mogę spotkać się z bliskimi mi osobami, które przeprowadziły się za granicę, lub stamtąd pochodzą.

8.Masz rodzeństwo?
Tak.Mam młodszego brata, który ma 10 lat.

9.Czy posiadasz drugie imię? Jakie?
Nie posiadam drugiego imienia.Nie wiem czy to szczęście czy też nie.Na bierzmowanie, które będzie w przyszłym roku kalendarzowym wybrałam imię Łucja.

10.Co cię skłoniło do założenia bloga?
Przede wszystkim byłam ciekawa jak prowadzi się bloga.Chciałam spróbować czegoś nowego i tak się stało.Pewnego dnia powstał mój pierwszy blog.

11.Za czym najbardziej tęsknisz?
Za koleżanką, która wyjechała do Niemiec,a mieszkała tylko kilka domów dalej.

12.Ulubiona część garderoby?
Wydaje mi się, że koszule, a w zimie kolorowe sweterki.

13.Morze czy góry?
Oczywiście, że morze.

14.Ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego.Lubię wszystkie.

15.Ulubione zwierzę?
Zwierzęta z rodziny kotowatych.

16.Co najbardziej cenisz w ludziach?
Spontaniczność,poczucie humoru,szczerość,ufność.

17.Jaki jest twój wymarzony prezent na święta?
Nigdy tak poważnie nad tym nie myślałam, ale pewnie nie byłaby to rzecz materialna.

18.Kto cię zmotywował do założenia bloga?
Przeglądałam wiele blogów i wpadłam na pomysł założenia własnego.

19.Twoje najlepsze wspomnienie?
Było ich bardzo wiele, więc wybrać jedno to trudna decyzja.

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Też bardzo się cieszę, że założyłam sobie bloga, to chyba była jedna z moich najlepszych decyzji podjętych w życiu :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag. Sama niedawno go robilam :-)

    Kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, tez lubie kotowate, to najlepsze zwierzaki :)
    Zapraszam:
    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie sformułowane odpowiedzi :). Mamy trochę wspólnych faktów. ;D http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post, lubię czytać TAGi :)
    Dobrze, Obserwuję Cię :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki tez kocham ; )

    Obserwuję!
    ♠ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! życzę udanej przerwy świątecznej <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe odpowiedzi na pytania :) na wiele z nich odpowiedziałabym identycznie
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post, lubie takie! :)
    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog <3
    Ja nadal nie czuję tych świąt ;c
    Głupi śnieg :<<

    Zapraszam do mnie: www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie czytać takie tagi :)

    Pytałaś o wzajemną obserwację ,ja już

    http://my-life-naturella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne odpowiedzi :>

    http://welcome-to-the-jungleee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie takie posty, można dużo się z nich dowiedziec, o 2 osobie ;*
    obserwuję xd
    roksanaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe odpowiedzi :)

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post :)
    Obserwacja=obserwacja?
    http://laura-lauraa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...