Too large jacket | snow

16:18


Święta już za nami.Najlepsze w tym jest to, że śnieg spadł dopiero po Wigilii :).Szczerze to nie przepadam za nim, ale w końcu za oknem widać prawdziwą zimę.Wczoraj będąc poza domem wyruszyłam na ,,zimowe'' zdjęcia, które możecie zobaczyć poniżej.



Od niedawna jestem uzależniona od strony http://www.konwertujplika.pl/ gdzie możemy stworzyć gify z własnych filmów.Długo szukałam i wydaje mi się, że jest jedną z łatwiejszych do ogarnięcia :)





ps. jakość mogła się pogorszyć



You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ja po prostu uwielbiam zimę i śnieg.
    Jest to moja ulubiona pora roku!
    Śliczne zdjęcia, zresztą jak zawsze. :)
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia ♥
    Ja też nie przepadam za śniegiem :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nie ma :( Piękne zdjęcia, a gify są strasznie slodkie :))

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    http://klaudiaaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kurtka i gify ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia, u mnie rowniez 'zimowa sesja' :D


    Zapraszam do mnie na nowego posta! <3 talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę późno spadł ten śnieg :D Śliczne zdjęcia :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te gify, zaraz zrobię jakieś własne ! ;) Bardzo ładna kurteczka.

    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Love that look and wonderful photos :)
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta kurtka

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem fajna ta strona do gifów, moze też spróbuję. ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :) szkoda ze u mnie sniegu brak i bardzo podobaja mi sie twoje gify

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia i świetna kurtka ;) Fajne gify ^^
    Piękny zimowy krajobraz!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste zdjęcia, ładnie ci w uśmieszku :)
    Może zajrzysz na mojego bloga, za pewne jeszcze nigdy takiego nie widziałaś, a chciałabym aby takich blogów nietypowych było więcej. :) Serdeczne Zapro :P
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna sprawa z tymi gifami :)
    Co do śniegu, to ja tam go bardzo lubię :)
    Bardzo ładne zdjecia :))

    Pozdrawiam!
    | u mnie konkurs:) |
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ten post jest jezszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze gify :)))

    --------------
    Zapraszam do mnie fit-na-lato.blogspot.com - dzisiaj wpis o produkcie który wspomógł odchudzanie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia piękne, bardzo ładnie wyglądasz ♥
    http://bunbons.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz bardzo piękne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super gify :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny post.. i mn jhttp://liloo262.blogspot.com/?m=1szcze nie ma sniego.. to db.. hehe swietne gify
    Zapraszam na moj blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro zima to i śnieg ! Świetne zdjęcia ;)
    Super gify :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajnie ; D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne gify :) hehe :)
    Zapraszam : http://alababama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsze słysze o tej stronie do tworzenia gifów musze spróbować :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie piszesz! Świetne gify:)

    http://xlana-bananax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post <3Zapraszam również do nas http://kanndk-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia <3 Bardzo fajny post/ obserwuję od dawna! ^.^

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!