I Want Zakopane

20:41

Pewnie wszyscy czekacie na obiecywane zdjęcia z sesji zdjęciowej.Niestety nie odbyła się.Mój fotograf z niewiadomych przyczyn nie mógł ze mną pójść.Mam nadzieję, że w najbliższym czasie się odbędzie,ale nic nie obiecuję.Nie zawsze jest czas ponieważ przychodzimy ze szkoły o 13:25 lub 14:20, musimy przygotować się do szkoły na następny dzień (nauka,odrabianie lekcji), a na 18:00 chodzimy na Majówki z powodu przygotowań do Bierzmowania.

Obiecywane zdjęcia z sesji zdjęciowej odbędą się albo pod koniec tego tygodnia albo po wycieczce do Zakopanego, którą mamy od 3 do 6 czerwca.Więcej na temat tej wycieczki opowiem Wam w jednym z najbliższych postów - jeśli oczywiście bylibyście zainteresowani.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Pewnie, opowiedz coś o wycieczce.
    Czekam na zdjęciach.
    Czytam Twojego bloga bardzo często. :3
    pozdrawiam, landberry.blogspot.com (tak, zmieniłam adres, bloga, zaczęłam od nowa)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... czekałam na sesję... :( Ale mam nadzieję, że niedługo ją ujrzę i będe mogła ocenić efekty :D
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na zdj !
    I zazdroszczę wycieczki ;c

    wypelniona-marzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej wycieczki :) No i czekam na tą sesję!
    smajlek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jalie fajne zdjęcie ! Takie pozytywne....
    http://nussy99.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie. Ja wkrótce jadę do Francji :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na zdjęcia, i opowiadaj, opowiadaj ! ; ))

    Obserwuję ; >
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia. :)
    Fajne posty i ciekawy blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij ... i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)
Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.
Zakaz kopiowania!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...